Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Apple та Facebook обговорювали ідеї "розрахунку прибутків" у минулому

Apple та Facebook обговорювали ідеї "розрахунку прибутків" у минулому

в iCases Blog

Більшість обговорень відбувалися у період з 2016 по 2018 рік.

Facebook ворогував з Apple з того часу, як виробник iPhone представив функцію прозорості відстеження додатків, яка дозволяє користувачам відмовитися від відстеження у додатках на своїх платформах. Однак у минулому Apple, як повідомляється, обговорювала потенційні "змовки про розподіл доходів" з Facebook, які могли б дати Apple "різ доходу Facebook".

Згідно The Wall Street Journal, який стверджує, що більшість обговорень відбувалася в період з 2016 по 2018 рік, однією з ідей, яку обговорювала Apple, було створення Facebook версії своєї програми на основі підписки без реклами. Apple збирала б свою стандартну комісію від 15% до 30% за підписки Facebook у додатку через App Store, але Facebook зрештою відмовився від цієї ідеї, стверджується у звіті.

Apple нібито також стверджувала, що підвищена функція публікації програми Facebook, яка дозволяє сторінкам Facebook просувати пост для ширшої аудиторії за плату, мала розглядатися як покупки в додатку і таким чином піддаватися 30% комісії Apple.

У заяві представник Apple сказав, що компанія регулярно зустрічається з розробниками всіх розмірів для обговорення ділових питань:

"Щодня ми зустрічаємося і співпрацюємо з розробниками всіх розмірів, щоб вносити пропозиції, вирішувати проблеми і допомагати їм продовжувати розвивати свій бізнес", - сказав прес-секретар Apple, який додав, що правила для розробників додатків, таких як Facebook, "застосовуються однаково до всіх розробників, тому що ми вважаємо, що справедливе правозастосування призводить до кращого досвіду користувача".

Згідно з звітом, другий представник Apple сказав The Wall Street Journal, що "немає зв'язку між будь-якими обговореннями партнерств та змінами у відстеження реклами", які були пізніше реалізовані". Прозорість відстеження додатків була реалізована з оновленнями програмного забезпечення iOS 14.5, iPadOS 14.5 та tvOS 14.5, випущеними у квітні 2021 року.

Прозорість відстеження додатків призвела до втрати доходу у розмірі 17,8 мільярда доларів серед Facebook, Twitter, Snap та YouTube у 2022 році, згідно The Wall Street Journal, з посиланням на оцінку компанії з управління даними Lotame.

Додати коментар
Ще статті за темою