Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Apple похвалилася успіхом своїх сервісів у 2022 році

Apple похвалилася успіхом своїх сервісів у 2022 році

в iCases Blog

Apple Music і App Store побили рекорди.

Apple підкреслила успіх своїх послуг у 2022 році, включаючи App Store, Apple Music, Apple Arcade, Apple TV+, Apple Fitness+, Apple News+, Apple Maps, Apple Pay, Apple Card, Apple Podcasts, iCloud та інші.

Одна з примітних статистичних даних, якою поділилася Apple, полягає в тому, що розробники App Store заробили понад 320 мільярдів доларів з 2008 року. Тим часом, Apple Fitness+ тепер має 3500 тренувань і медитацій, доступних у своїй бібліотеці, а Apple Music - понад 100 мільйонів пісень. Більше основних моментів доступно на веб-сайті Apple Newsroom.

Прес-реліз містить у собі лист від директора служби підтримки Apple Едді Кью, який розмірковував про "літній рік розваг".

2022 рік був новаторським роком для розваг. У якийсь момент за останній рік ви, ймовірно, виявили новий застосунок, нову пісню, нове телешоу, фільм або гру. Досвід, який змусив вас сміятися, навчив вас чогось нового або допоміг вам побачити світ по-новому - і змусив вас поділитися ним з іншими.

Чудово, як багато чудового контенту у нас під рукою; це свідчення незвичайної роботи творців по всьому світу. Ніколи раніше ми не насолоджувалися миттєвим доступом до кінематографічніших оригінальних серіалів, захопливіших фільмів, глобальнішої музики, креативніших застосунків, важливішої журналістики та захопливіших ігор і спорту - незалежно від того, де ви перебуваєте, на всіх ваших улюблених пристроях.

В Apple ми маємо честь співпрацювати з творцями всіх видів, створюючи при цьому продукти та послуги, які забезпечують ще більше творчості. Наша місія завжди полягала в тому, щоб збагатити життя людей і залишити світ кращим, ніж ми його знайшли, і ми знаємо, що це вимагає більшого, ніж технічні навички. Це вимагає лідерства з нашими цінностями в усьому, що ми робимо. Ми вважаємо, що наші продукти та послуги мають бути створені для всіх. Ми вважаємо, що конфіденційність є одним з основних прав людини і що наш найвищий обов'язок перед нашими клієнтами - це безпека. Ми вважаємо, що культура, до якої належить кожен, може стимулювати інновації, і що ми маємо відстоювати зміни, які ми хочемо бачити у світі.

Коли ми запустили Apple TV+ кілька років тому, ми зробили це, щоб розповісти історії, які відображають нашу широку людяність. І чи то CODA, яка отримала Оскар за найкращий фільм, чи Тед Лассо, який отримав спина до спини Еммі за найкращу комедію, ми в багатьох відношеннях бачили підтвердження такого роду розповіді та сильне бажання більшого.

І повірте мені: попереду ще багато іншого. Моменти, які потрібно передбачати, насолоджуватися і розмірковувати. Моменти, які змусять нас стрибати від хвилювання або на краю наших місць, або які змусять нас хотіти встати і потанцювати. Моменти, які можуть створити незабутні спогади і наблизити нас один до одного.

Минулого тижня мені виповнилося 34 роки в Apple, і я ніколи не був так схвильований тим, що попереду. Цей новий рік послуг Apple буде нашим найбільш захоплюючим, і нам не терпиться поділитися ним із вами.

Пресреліз вийшов наступного дня після того, як стало відомо, що віцепрезидент Apple з послуг Пітер Стерн планує покинути компанію наприкінці січня. Стерн, колишній виконавчий директор Time Warner Cable, приєднався до Apple у 2016 році і вважався кандидатом на посаду директора з послуг компанії в майбутньому. Apple поділилася аналогічним пресрелізом, що висвітлює свої послуги в січні 2020 року.

Додати коментар
Ще статті за темою