Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Apple збирає найменшу кількість даних користувача

Apple збирає найменшу кількість даних користувача

в iCases Blog

Із великих технологічних компаній.

Новий аналіз показав, що з великих технологічних гігантів Apple збирає найменшу кількість особистих даних користувача від своїх користувачів, а Google, Twitter, Amazon і Facebook збирають набагато більше даних від своїх користувачів, ніж виробник iPhone.

Дослідження виміряло, скільки точок даних кожна компанія збирає від своїх користувачів. Також стало відомо, що Google очолив список, зібравши 39 точок даних для кожного зі своїх користувачів. Twitter та Amazon збирають 24 та 23 точки даних для кожного користувача, відповідно.

Можливо, дивно для деяких, що Facebook, як відомо, виступає за відстеження користувачів, наближається до Apple, збираючи лише 14 точок даних для кожного користувача. Згідно з дослідженням, Apple знаходиться в нижній частині списку і збирає лише 12 точок даних для кожного користувача. Apple, на відміну від Google, набагато більше покладається на машинне навчання та алгоритми на пристрої, щоб диктувати функції персоналізації, такі як персоналізовані музичні рекомендації для Apple Music та ретельно відібраних фотографій у Фото.

У той час як Apple збирає найменшу кількість даних користувача від своїх користувачів, це ускладнює збір даних від користувачів iPhone для інших компаній, таких як Google і Facebook. У 2020 році Apple запустила прозорість відстеження додатків (ATT), підказку, яка пропонує користувачам вибрати, чи хочуть вони відстежуватись у додатках та на веб-сайтах, що належать іншим компаніям. Facebook затято висловився проти ATT, і подробиці минулого року показали, що швидка зміна може коштувати компаніям соціальних мереж 10 мільярдів доларів доходу у 2021 році.

Додати коментар
Ще статті за темою