Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Apple скоротила свою рекламу у Twitter

Apple скоротила свою рекламу у Twitter

в iCases Blog

За словами генерального директора Twitter Ілона Маска.

За словами генерального директора Twitter Ілона Маска, Apple скоротила свою рекламу у Twitter. У твіттері Маск сказав, що Apple "переважно зупинила" свою рекламу в Твіттер, питаючи, чи ненавидить Apple "свободу слова".

Маск продовжив публікувати опитування з питанням, чи має Apple «опублікувати всі дії щодо цензури», зроблені, які вплинули на клієнтів, і він почав ретвітувати контент від компаній, з якими Apple вела обговорення модерації. Він також ретвітнув пародійне відео 1984 року від Epic Games, в якому говорилося, що Apple має монополію на App Store.

З того часу, як Маск взяв на себе Twitter, рекламодавці відступили від рекламних кампаній на основі Twitter через підхід Маска до модерації та повторного включення раніше призупинених та заборонених облікових записів, таких як облікові записи колишніх США. Президент Дональд Трамп.
Маск усунув більше половини співробітників Twitter протягом останніх кількох тижнів, у тому числі багатьох, хто займався створенням політики та модерацією контенту. Це викликало проблеми з рекламодавцями, особливо після невдалого запуску підписки Twitter Blue за 8 доларів, що включала верифікацію облікового запису. Користувачі Twitter швидко дізналися, що можуть заплатити 8 доларів, щоб видати себе за гучні акаунти та компанії, що призводить до хаосу на платформі.

Минулого тижня некомерційна організація Media Matters опублікувала звіт, який передбачає, що Twitter втратив половину зі 100 найкращих рекламодавців. Ці рекламодавці витратили 2 мільярди доларів у 2020 році та понад 750 мільйонів доларів у 2022 році, тому Twitter стикається з помітними втратами доходу від реклами. Такі компанії, як AT&T, CNN, Dell, Allstate, DirecTV, HP, Nestle, Coca-Cola, Verizon, General Mills, Volkswagen, Wells Fargo та інші, більше не розміщують реклами у Twitter.

За даними Financial Times, Маск намагався переконати рекламодавців залишитись на платформі, зайшовши так далеко, як особисто називаючи генеральних директорів деяких брендів. Маск "берує" компанії, які вийшли з реклами в Twitter, що призвело до того, що деякі скоротили витрати до мінімуму, щоб "уникнути подальшої конфронтації" з Маском, який відстоює "свободу слова" та "громадянські дебати" на платформі.

Глава Apple App Store Філ Шиллер деактивував свій обліковий запис у Twitter після поглинання Маском, що сигналізує про те, що керівники Apple не задоволені напрямком, у якому рухається Twitter, що може призвести до додаткових зіткнень через модерацію в майбутньому. Минулої п'ятниці Маск прокоментував політику Apple App Store, давши деяке уявлення про те, що може статися, якщо контент у Twitter стане проблематичним. Маск підтвердив, що Apple "висуває вимоги модерації" і пригрозив "утримати Twitter зі свого App Store".

Якщо Twitter дійде до того, що відсутність модерації призведе до того, що Apple та Google видаляють його зі своїх магазинів, Маск сказав, що він "зробить альтернативний телефон". Він сказав, що сподівається, що "це не дійде до цього", але зробить це, якщо "інший вибір не буде".

Додати коментар
Ще статті за темою