Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Гарантія та повернення

На всі пристрої Apple (iPhone, iPad, Apple Watch, Macbook, iMac) поширюється гарантія 12 місяців.

Весь товар в інтернет магазині iCases.ua супроводжується гарантією магазину. Термін гарантійного обслуговування вказаний на сторінці товару, та у гарантійному талоні, який ви отримуєте разом із товаром. Також ви можете отримати детальну інформацію наших менеджерів за телефоном: 063 69-269-36.

Гарантія передбачає безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну у фірмових сервісних центрах України та Європи, або заміну на аналогічний за призначенням пристрій (у разі неможливості ремонту). Несправні пристрої змінюються на абсолютно нові у 90% звернень покупців щодо гарантії.

Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на заміну або повернення товару протягом 14 днів з моменту купівлі. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Має бути збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин.

Для повернення чи обміну товару при собі необхідно мати:

  • Гарантійний талон
  • Повну комплектацію товару
  • Заводське пакування

Гарантійний ремонт

Якщо товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас зв'язатися з нами по телефону

063 69-269-36 (пн - пт з 9:00 до 18:00)

Якщо Ви не знаходитесь у м. Київ, відправка товарів на гарантійний ремонт здійснюється через поштову службу “Нова пошта”. За умови дотримання умов гарантії витрати на пересилання товару бере на себе компанія iCases.

Пристрій не може бути прийнятий на гарантійний ремонт у разі:

  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушення правил використання, вкладених виробником
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів
  • пошкодження, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур

На жаль виробником не передбачена гарантія на аксесуари, які входять у комплект з пристроєм, але ви завжди можете придбати оригінальні аксесуари Apple, що вийшли з ладу на нашому сайті.

Повернення коштів

Для замовлень оплачених післяплатою або банківською картою, повернення коштів здійснюється на карту протягом 3-х робочих днів з моменту підтвердження повернення нашим менеджером. Термін зарахування коштів залежить від банку емітента вашої картки і може становити 3-5 робочих днів. Зарахування та зняття коштів згідно з тарифами Вашої картки.

Ми бажаємо, щоб ваші пристрої працювали справно і вам не доводилося мати справу з додатковими незручностями. Але якщо така неприємність все ж таки трапиться — ми зробимо все можливе, щоб ви змогли користуватися справним пристроєм якнайшвидше. На період гарантійного обслуговування ми можемо надати вам інший iPhone, щоб ви залишалися на зв'язку. Ми рекомендуємо Вам регулярно робити резервну копію даних ваших пристроїв.

Принципи нашої роботи в гарантійному обслуговуванні ґрунтуються на лояльності до наших клієнтів та індивідуальному підході до кожного звернення.

Ви переглядали