За словами Марка Гурмана з Bloomberg, Apple планує почати показувати пошукову рекламу у своїй програмі Maps на iPhone з наступного року.
"Я вважаю, що вже ведеться інженерна робота із запуску пошукової реклами в додатку Apple Maps, і ми повинні почати бачити, що вона буде реалізована десь наступного року", - написав Гурман.
Реклама в Apple Maps буде не традиційною банерною рекламою, яку ви бачите на веб-сайтах, а швидше платними результатами пошуку. Наприклад, мережа швидкого харчування може заплатити Apple за появу у верхній частині результатів, коли користувач шукає "бургери" або "фрі". Багато подібних програм вже пропонують пошукову рекламу, включаючи Google Maps, Waze та Yelp.
Apple вже відображає пошукову рекламу в App Store, дозволяючи розробникам платити за просування своїх програм користувачам, які шукають релевантні ключові слова. Apple також планує показувати рекламу на вкладці "Сьогодні" в App Store і в новому розділі "Вам також може сподобатися" у нижній частині списків додатків, тоді як банерна реклама відображається у програмах Apple News and Stocks.
Минулого тижня Гурман сказав, що Apple планує значно розширити свій рекламний бізнес із часом. У своєму інформаційному бюлетені він сказав, що рекламний підрозділ Apple генерує близько 4 мільярдів доларів доходу на рік і що директор з реклами Apple Тодд Терезі хоче з часом збільшити цю цифру принаймні до 10 мільярдів доларів на рік.