
Apple усунула збій у роботі iCloud Private Relay
в iCases BlogВідновивши повну функціональність користувачів по всьому світу після декількох днів збоїв.
Нещодавній збій у роботі iCloud Private Relay розпочався о 14:34 у четвер і тривав до 22:59 у суботу. Проблема перервала роботу в Інтернеті більш ніж на 48 годин для деяких користувачів. Це надзвичайно довгий час для перебоїв у роботі сервісів Apple. Проблема була виявлена Apple на веб-сторінці «Стан системи», де вказувалося, що сервіс може працювати повільно або недоступним.
Функція iCloud Private Relay, доступна передплатникам iCloud +, призначена для підвищення рівня конфіденційності шляхом шифрування даних і їх маршрутизації через два окремі сервери ретрансляції. Один із цих серверів управляється компанією Apple, а інший - третьою стороною. Завдяки цьому ні Apple, ні інтернет-провайдери, ні відвідувані веб-сайти не мають доступу до справжньої інформації про перегляд користувача. Механізм подвійної ретрансляції підтримує високий рівень конфіденційності, ізолюючи IP-адресу користувача та DNS-запити, що ще більше приховує його активність в Інтернеті.
Користувачі, які вимкнули функцію iCloud Private Relay для зменшення проблем із переглядом веб-сторінок, можуть продовжувати вмикати цю функцію, щоб скористатися перевагами конфіденційності.