
iPad Pro лідирують у продажах більше, ніж iPad Air та iPad mini
в iCases BlogЗа останнім звітом Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
Згідно з недавнім звітом Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), у червневому кварталі більшість продажів iPad від Apple припали на моделі iPad Pro.
Apple оновила 11- та 13-дюймові моделі iPad Pro у травні 2024 року, додавши чіпи M4, технологію OLED-дисплеїв, а також більш тонкий та легкий дизайн. Ціни на 11-дюймовий OLED iPad Pro починаються від 999 доларів, а 13-дюймовий OLED iPad Pro – від 1299 доларів. від 1299 доларів. від 1299 доларів.
iPad, з іншого боку, - основний недорогий пристрій Apple, повністю оновлений до жовтня 2022 року і отримав нарешті більший дисплей, порт USB-C, чіп A14 Bionic і 12-мегапіксельну камеру. Роздрібна ціна iPad становить $349 з $349, але дорожча модель M4, iPad Pro, користується більшою популярністю і навіть, здається, скорочує продаж iPad mini та iPad Air.
За даними CIRP, у червні 2024 року на iPad Pro (як 11-, так і 13-дюймових моделей) припало 43% від загального обсягу продажів iPad, що на 38% більше, ніж у червні 2023 року. У річному обчисленні продажу iPad залишилися на рівні 35%. За той же період на iPad Air припало 12% від загального обсягу продажів iPad, порівняно з 15% роком раніше, а на iPad mini – 10%, порівняно з 12% у червні 2023 року.
Зазначу, що iPad mini не оновлювався Apple з вересня 2021 року, тоді як iPad Air був оновлений у травні разом із M4 iPad Pro.
Грунтуючись на цих цифрах, CIRP припускає, що ранні послідовники сприяють високим продажам iPad Pro. Як ми вже бачили на прикладі багатьох інших запусків продуктів Apple, ранні послідовники, схоже, тяжіють до найдорожчих моделей, в даному випадку до iPad Pro. Користувачі iPad: чи це збігається з вашими власними рішеннями про покупку? Розкажіть нам про це у коментарях.