
Meta додала нові функції ШІ в окуляри Ray-Ban Meta
в iCases BlogТепер користувачі можуть використовувати функцію камери на окулярах, щоб отримати інформацію про те, що навколо них, і запам'ятати такі речі, як де припаркувалися.
Материнська компанія Facebook, Meta, минулого тижня додала у свої очки Ray-Ban Meta з камерою нові функції на основі штучного інтелекту. Ці функції дозволяють використовувати камеру окулярів для отримання інформації про навколишній простір та запам'ятовування важливих деталей, наприклад, де була припаркована машина. Тепер також є функція відео для безперервної підтримки в режимі реального часу через ШІ.
З появою таких можливостей, коли камера постійно фіксує те, що відбувається навколо власника окулярів, виникають питання, як Meta керує цими даними. Видання TechCrunch безпосередньо запитало Meta, чи використовуються зображення, зняті на Meta Glasses, для навчання ШІ, але компанія ухилилася від відповіді.
"Ми не розкриваємо цю інформацію публічно", - повідомив Анудж Кумар, старший директор з пристроїв зі штучним інтелектом. Представник Meta також додав: "Це не те, чим ми зазвичай ділимося". Коли було повторно поставлене питання про те, чи застосовуються зображення для навчання ШІ, відповідь була такою ж ухильною: "Ми не говоримо з цього приводу".
Хоча TechCrunch прямо не стверджує цього, але якщо Meta не дає однозначної негативної відповіді, можна припустити, що компанія дійсно планує використовувати зображення, зроблені на Meta Glasses, для навчання своїх ШІ-моделей. Якби це не так, Meta, швидше за все, не приховувала б інформацію з огляду на зростаючий інтерес громадськості до питань обробки даних.
Meta вже використовує загальнодоступні фотографії та публікації з Instagram та Facebook для навчання свого ШІ. Але зображення, зроблені за допомогою Meta Glasses, які збирають дані у більш особистій обстановці, викликають більше запитань. На відміну від фото в соцмережах, які користувачі публікують відкрито, знімки, зроблені за допомогою окулярів, можуть стосуватися особистих моментів.
TechCrunch зазначає, що нові ШІ-функції окулярів фіксуватимуть безліч зображень, які будуть використовуватись для відповіді на запити власника. Наприклад, якщо власник попросить допомогу у виборі вбрання, буде зроблено десятки знімків внутрішнього простору будинку, які завантажуються у хмару.
Раніше окуляри Meta використовувалися для зйомки фото та відео, що відбувалося свідомо – користувач знав, що робить знімок, і міг контролювати процес. Але з додаванням ШІ все змінюється: зображення збираються автоматично для взаємодії зі штучним інтелектом, і користувачі можуть не усвідомлювати скільки даних вони передають.
Meta не дає чіткої відповіді, що відбувається із зображеннями, завантаженими з Meta Glasses на її сервери для взаємодії з ШІ. Це важлива інформація для всіх, хто використовує ці очки. Зрештою, це може призвести до того, що Meta збере безліч особистих фотографій, про які власники не підозрювали.
Якщо Meta дійсно не використовує дані з Meta Glasses для навчання ШІ, компанії слід чітко інформувати про це користувачів, щоб вони знали, що саме завантажується на сервер і для чого це використовується.