
Telegram почав збирати IP-адреси користувачів без підписки Premium
в iCases BlogДля показу реклами.
Telegram оновив свою рекламну платформу і почав збирати IP-адреси користувачів для таргетування реклами.
Використовуючи IP-адреси, рекламодавці можуть показувати рекламу в певних країнах і містах. Telegram підкреслює, що жодні інші геолокаційні дані для цих цілей не використовуються.
Це, зокрема, дає змогу рекламодавцям уникнути показу оголошень у певній країні або на певних територіях.
Крім того, рекламодавці тепер можуть передавати Telegram список неперсональних зашифрованих ідентифікаторів, заснованих на номерах телефонів (але не самі номери), і показувати рекламу тільки певній аудиторії. Наприклад, магазин може передати Telegram зашифровану базу телефонних номерів, щоб спеціальні пропозиції показувалися тільки клієнтам цього магазину.
Усі ці зміни торкнуться тільки тих користувачів Telegram, які не підписані на Premium. За наявності підписки месенджер не збиратиме зазначені дані та не показуватиме рекламу.