Apple змінює спосіб управління своїм міжнародним бізнесом, щоб приділяти більше уваги Індії, повідомляє Bloomberg.
Індія буде своїм власним регіоном продажів в Apple, що додасть країні "підвищеного вигляду" в компанії. Індія стала більш важливою в Apple за останні кілька років через зростаючий попит на продукти Apple. Хоча більшість людей в Індії використовують пристрої Android, це другий за величиною ринок смартфонів у світі, і Apple має потенціал для більш доступних варіантів продуктів.
Apple планує перевести Індію у свій власний регіон продажів після відходу на пенсію Хьюза Ассемана, віцепрезидента з Індії, Близького Сходу, Середземномор'я, Східної Європи та Африки. Ашиш Чоудхарі стане главою Індії і підпорядковуватиметься безпосередньо керівнику відділу продажів продуктів Apple. Хоча Індія приділятиме більше уваги в Apple, регіональні звіти про продажі продовжуватимуть групувати Індію з Європою, Близьким Сходом та Африкою.
Apple почала виробництво деяких моделей iPhone в Індії, включно з iPhone 14, оскільки вона, схоже, диверсифікується за межі Китаю. Постачальник Apple Foxconn інвестував 500 мільйонів доларів у країну для розширення виробничих можливостей.
Наразі в Індії немає фізичних роздрібних магазинів Apple, але Apple вже багато років працює над відкриттям магазинів у Мумбаї та Нью-Делі. Apple натрапила на прийом на роботу в магазини в січні, що говорить про те, що вони можуть відкритися в найближчому майбутньому.
Клієнти в Індії можуть придбати пристрої Apple онлайн, оскільки Apple управляє інтернет-магазином в Індії з 2020 року.