
Apple розраховує продати менше iPad Pro з OLED-екраном
в iCases BlogЧим спочатку планувала.
Повідомляється, що компанія Apple скоротила замовлення на компоненти для OLED-дисплеїв наступного iPad Pro.
Згідно зі звітом Aju Korea Daily, на який посилається TrendForce, Apple скоротила замовлення на OLED-дисплеї для наступного покоління iPad Pro на 20-30%. Початкове замовлення Apple на 10 мільйонів панелей було розділено між LG Display і Samsung, при цьому LG Display отримала 6 мільйонів панелей, а Samsung - 4 мільйони. Це скорочення також вплине на замовлення LG, яке, як очікується, буде зменшено до 3 або 4 мільйонів одиниць, але замовлення Samsung залишиться колишнім. Samsung також є ексклюзивним постачальником панелей для 11,1-дюймової моделі, що дозволяє припустити, що саме 13-дюймовий iPad Pro постраждає від очікуваного Apple зниження продажів.
Скорочення замовлень говорить про те, що Apple планує продати менше одиниць нового iPad Pro, ніж спочатку прогнозувалося. Технологія OLED-дисплеїв, як повідомляється, зробить iPad Pro значно дорожчим: 11-дюймовий OLED iPad Pro може коштувати від 1500 доларів, а 13-дюймова модель - від 1800 доларів. Наразі ціна 11-дюймового iPad Pro становить від 799 доларів США, а 12,9-дюймова модель з міні LED-дисплеєм коштує 1099 доларів США. Це може бути однією з причин, через яку Apple очікує зниження продажів.
За останніми даними, в березні або квітні буде анонсована нова модель iPad Pro, яка отримає більший екран, чіп M3, зарядку MagSafe і підтримку оновленого аксесуара Magic Keyboard.