Apple входить до п'ятірки лідируючих брендів у Китаї
в iCases BlogПерше місце посідає Huawei.
Аналітична компанія Canalys опублікувала свій останній звіт про китайський ринок смартфонів у першому кварталі 2024 року, і Apple увійшла до п'ятірки брендів, які борються за першість у найбільшій економіці Азії.
Huawei вперше за 13 кварталів посіла перше місце з часткою ринку 17 %, а OPPO Reno перемістилася на друге місце з 10,9 млн поставлених пристроїв завдяки високим показникам 11-ї серії. Honor, vivo і Apple посіли третє, четверте і п'яте місця за кількістю відвантажених пристроїв відповідно.
HONOR відвантажив 10,6 млн пристроїв, що на 9% більше, ніж торік, і досяг 16% частки ринку, а vivo відвантажив 10,3 млн пристроїв, що на 9% менше, ніж торік, і досяг 15% частки ринку. Apple опустилася з першого на п'яте місце з 10,0 млн пристроїв і 15 %-вою часткою, що на 25 % менше, ніж минулого року.
Показники Huawei зросли на 70 % порівняно з минулим роком, оскільки компанія перебуває в процесі реструктуризації свого бізнесу мобільних телефонів після введення санкцій США. У 5G Mate 60 Pro від Huawei використовується 7-нанометровий процесор китайського виробництва, розроблений для місцевого ринку, демонструючи передові можливості виробництва напівпровідників, які спочатку були покликані запобігти санкціям США.
Відтоді Huawei випустила нову серію флагманських смартфонів Pure і розробила власну операційну систему HarmonyOS, оскільки сервіси Android і Google Mobile виявилися недоступними. Подальше розширення екосистеми HarmonyOS є ключовим фактором, що дає змогу материковому Китаю порушити двоголову конкуренцію між Android та iOS.
Генеральний директор Apple Тім Кук відвідав Китай, щоб відкрити великий магазин у Шанхаї. Генеральний директор Кук відвідав Китай після успішного IV кварталу в Китаї і оголосив про розширення центру досліджень і розробок Apple в Шанхаї. Кук також відвідав Форум розвитку Китаю в Пекіні, де заявив, що Китай "критично важливий" для Apple.
Незважаючи на розширення виробничих потужностей у Південно-Східній Азії та Індії, Apple зміцнила свої стосунки з Китаєм: Близько 17 % чистих продажів Apple з жовтня по грудень припало на регіон Великого Китаю, що робить Китай найбільшим регіональним постачальником у ланцюжку поставок компанії. Але на Apple чекає нелегка боротьба за те, щоб повернути назад падіння продажів iPhone, яке, як очікується, впаде на 24 % у річному обчисленні в 2023 році і буде поглиблюватися до 2024 року.