
Apple заявила, що iPhone 15 Pro стане найкращою ігровою консоллю
в iCases BlogХороші новини!
Джеремі Сандмел, старший директор Apple з програмного забезпечення GPU, і Тім Міллетт, віцепрезидент Apple з архітектури iPhone та iPad, в інтерв'ю IGN обговорили майбутнє мобільних ігор і роль iPhone 15 Pro в ньому.
Компанія зазначила, що розробникам досить легко працювати на її апаратному забезпеченні, а розробка ігор для конкретних моделей iPhone є великою перевагою. Об'єднавши високопродуктивну, енергоефективну SoC, графічний процесор і відповідне програмне забезпечення, інженерам Apple вдалося домогтися значних успіхів.
Усі анонсовані на цей момент ігри (Death Stranding, Assassin's Creed Mirage, ремейк Resident Evil Village/4) у майбутньому будуть сумісні з процесорами на iPad і Mac. Розробники вже працюють над цим.
Capcom випустила Resident Evil Village минулого року для Mac, а тепер і для смартфонів цього року. І одна з речей, яка в принципі дала змогу це зробити, - це об'єднання архітектури Apple Silicon, iPhone Silicon і iPad Silicon. Гра залишиться практично такою ж скрізь. Це той самий рендеринг, це та сама якість рендерингу, і це та сама гра, яка була в них на ігровому ПК і консолі.
Ми бачимо це як частину однієї великої уніфікованої платформи, зокрема, графічної. Ви могли помітити, що Capcom із Resident Evil уже почали йти цим шляхом.
- Джеремі Сандмел
Apple не має наміру віддавати перевагу одному з них у плані того, як здійснюватиметься управління грою за допомогою сенсорного екрана або геймпада. Розробники вільні самі вирішувати, як краще грати в їхні ігри. Можлива і двостороння підтримка.
Завдяки порту USB-C геймери можуть виводити зображення з iPhone 15 Pro на зовнішній 4K-дисплей. Але оскільки пріоритетом є продуктивність, якість зображення, звичайно, постраждає.
Підбиваючи підсумки інтерв'ю, компанія Apple заявила, що, на її думку, найкраща ігрова консоль - це та, яка завжди під рукою. І iPhone 15 Pro буде саме такою ігровою консоллю.