Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 1499 грн 🤑

Apple заявила, що повністю дотримується нового закону про цифрові ринки в ЄС

Apple заявила, що повністю дотримується нового закону про цифрові ринки в ЄС

в iCases Blog

Відтоді як компанія Apple оголосила про плани введення базового технологічного збору в розмірі 0,50 євро за застосунки, що поширюються з використанням нових умов App Store, прийнятих у ЄС, не вщухає занепокоєння з приводу того, що означатиме цей збір для розробників, якщо їхні безплатні застосунки раптом стануть вірусними.

Кайл Ендірс, віце-президент Apple з питань регулювання, зустрівся сьогодні з розробниками на семінарі Apple щодо дотримання Закону про цифрові ринки. Райлі Тестут, iOS-розробник, відомий своїм емулятором Game Boy Advance GBA4iOS, запитав, що зробить Apple, якщо молодий розробник заощадить мільйони на невійськових зборах.

Тестут пояснив, що саме така ситуація сталася з ним у молодості: 2014 року, будучи 18-річним школярем, він випустив GBA4iOS поза App Store, використовуючи корпоративний сертифікат. Застосунок несподівано завантажили понад 10 мільйонів разів, і, за словами Тестата, згідно з новими правилами Apple, що стосуються плати за використання основних технологій, це обійшлося б йому в 5 мільйонів євро, а його сім'я розорилася б. Він запитав, чи справді Apple стягуватиме таку плату в аналогічній ситуації, або ж вона стягуватиме вищу плату, незважаючи на те, що це може призвести до фінансового краху його сім'ї.

Андьєр відповів, що Apple намагається знайти рішення, але поки що не може. За його словами, Apple не хоче придушувати інновації і хоче знайти спосіб зробити так, щоб молоді творці додатків та їхні батьки не боялися випускати свої додатки. Андієрс порадив Тестуту "стежити за відповіддю".

Що ми намагаємося зробити, так це розірвати модель, яка була інтегрована протягом 15 років. І тому протягом 15 років ми все монетизували через комісію. Він охоплював усе, від технологій до розповсюдження та обробки платежів, і принадність цієї моделі полягає в тому, що вона дала змогу розробникам ризикувати. Apple платили тільки в тому випадку, якщо розробнику платили, і це був неймовірний двигун для інновацій за останні 15 років. Ми бачили, як він виходив від 500 додатків до більш ніж 1,5 мільйона.

За вашим змістом, ми бачили, як діти всюди, від 8-річних, 9-річних, 10-річних до підлітків, вигадують дивовижні застосунки, і це була одна з найбільших історій успіху App Store. З точки зору плати за основні технології та нашої бізнес-моделі, нам довелося змінитися. Мандати DMA змусили нас розірвати те, що ми побудували, і оцінити кожен компонент окремо. І тому тепер у нас є плата, пов'язана з технологіями, інструментами та послугами, тепер у нас є плата, пов'язана з розповсюдженням і послугами, які ми надаємо через App Store, а потім у нас є окрема плата за обробку платежів, якщо розробник хоче її використовувати.

На вашу думку - який вплив на мрійника, дитину, яка тільки починає. Це може бути дитина, це може бути дорослий, це може бути бабуся і дідусь. Ми хочемо продовжувати заохочувати таких розробників. Ми будуємо магазин на основі індивідуальних підприємців, не стільки для великих корпоративних інтересів. І тому ми дійсно хотіли з'ясувати, як ми можемо вирішити цю проблему.

Ми не знайшли тут це рішення. Я повністю це розумію. Ми подивилися на дані. Ми не бачили багато прикладів того, де у вас був цей вірусний застосунок або застосунок, який щойно злетів, який зазнав величезних витрат. Тим не менш, мені все одно, що говориться в даних. Нам байдуже, що йдеться в даних. Ми хочемо, щоб люди продовжували відчувати... і не боятися... деякі батьки... гей, у мене четверо дітей, які граються з цим. У мене немає п'яти мільйонів євро, щоб заплатити. Це те, що нам потрібно з'ясувати, і це те, над чим ми працюємо. Так що я б сказав про це, стежте за оновленнями.

 

Поки незрозуміло, коли Apple запропонує рішення і який воно матиме вигляд, але, найімовірніше, у компанії скоро з'являться варіанти на той рідкісний випадок, коли застосунок несподівано стає вірусним.

Технологічний збір (CTF) у розмірі 0,50 євро застосовуватиметься до всіх застосунків, створених згідно з новими умовами Apple, незалежно від того, чи поширюються вони в App Store або за межами App Store в ЄС CTF застосовуватиметься до всіх застосунків, створених згідно з новими умовами Apple, незалежно від того, чи поширюються вони в App Store або за межами App Store в ЄС CTF застосовуватиметься до всіх застосунків, що поширюються в App Store, незалежно від того, чи поширюються вони в App Store або за межами App Store в ЄС CTF застосовуватиметься до всіх застосунків, що розповсюджуються в App Store, незалежно від того, чи поширюються вони в App Store або за межами App Store в ЄС CTF застосовуватиметься до всіх програм, що поширюються в App Store в ЄС.

Безкоштовні додатки, які розповсюджуються поза App Store і завантажені більше одного мільйона разів, повинні платити 0,50 євро за кожну наступну "першу" інсталяцію, тобто кожного разу, коли клієнт завантажує додаток на свій пристрій вперше протягом року. Ця плата стягується незалежно від того, виставляється рахунок за застосунок чи ні, що створює ситуацію, коли розробники застосунків можуть опинитися в боргу перед Apple, не заробивши жодної копійки.

Наразі CTF є серйозною перешкодою для будь-яких безкоштовних або freemium-застосунків, створених на нових комерційних умовах, які можуть стати вірусними, що робить розробку безкоштовних або freemium-застосунків за межами App Store дуже ризикованою. Безкоштовний або freemium-додаток, який отримує 2 мільйони "перших установок" на рік, повинен буде платити близько 45 290 доларів на місяць, або понад 500 000 доларів на рік, не приносячи жодного доходу. Для безкоштовних застосунків така модель неприйнятна, а freemium-додатки повинні заробляти щонайменше €0,50 з користувача, щоб стати беззбитковими.

Замість того щоб прийняти нові умови, розробники застосунків можуть продовжувати використовувати поточні умови App Store, виплачуючи Apple тільки 15-30% комісійних без будь-яких змін. Це перешкоджає поширенню застосунків за межами App Store і не дає змоги розробникам використовувати альтернативні сторонні платіжні рішення в App Store. Для того щоб скористатися всіма новими можливостями, запровадженими Apple відповідно до Закону про цифрові ринки, необхідно прийняти оновлені умови.

Apple адаптувала правила екосистеми застосунків, запроваджені в Європейському союзі, на основі відгуків розробників. Розробники можуть повернутися до поточних правил App Store після того, як випробують нові правила, але зробити це можна тільки один раз. Нещодавно Apple також подала заявку на введення обмежень для ринків застосунків, які вимагають, щоб альтернативні ринки пропонували застосунки від сторонніх розробників, які бажають взяти в них участь.

  1. Коли Apple оголосить дати WWDC 2024?
  2. Apple веде переговори з Google про інтеграцію чат-бота Gemini в iPhone
Додати коментар
Популярні статті