
Бренд Beats, що належить Apple, відомий тим, що співпрацює з різними дизайнерами та іншими компаніями для створення спеціальних видань навушників і вкладишів Beats. Остання колаборація - з брендом спортивного одягу класу люкс Alo Yoga для унікальної версії Beats Fit Pro.
Співпраця з Beats x Alo була справді зумовлена, оскільки обидва бренди рідного міста Лос-Анджелеса мали тривалий вплив на фітнес і культуру", - сказав Кріс Торн, CMO Beats. "Beats і Alo мають спільну пристрасть до високопродуктивних продуктів, які дають змогу нашим клієнтам виражати свої унікальні та відмінні особистості. Ми дуже раді об'єднати зусилля з Alo і привнести ідеальний технічний аксесуар у світ фітнесу.
Beats x Alo Special Edition Beats Fit Pro виконані в стандартному матовому чорному кольорі, але мають перламутровий логотип Beats "b" на двосторонніх амбушурах і рельєфний логотип Alo на правій чашечці навушників. Чохол миттєво впізнаваний завдяки своєму унікальному дизайну: мерехтливе глянсове оздоблення зовні і відбивне хромоване оздоблення з логотипами Beats і Alo на внутрішній стороні кришки.
У рамках маркетингової кампанії з випуску спеціального видання навушників Beats і Alo об'єдналися з володаркою премії "Греммі" Тайлою, щоб представити її недавню пісню "Safer". 4 квітня о 18:00 Тайла прийде в Apple SoHo в Нью-Йорку, щоб обговорити музику і В рамках серії Today at Apple, присвяченій здоровому способу життя, вона візьме участь у бесіді з ведучою Apple Music Надескі Алексіс.
Beats x Alo Special Edition Beats Fit Pro будуть доступні з 4 квітня за ціною 199,99 доларів в Apple і Alo Yoga, а також у деяких магазинах Apple і Alo Store.