iPhone улюблений смартфон серед підлітків

iPhone улюблений смартфон серед підлітків

в iCases Blog

У США.

За даними дослідження Piper Sandler, що проводиться раз на два роки, iPhone, як і раніше, користується величезною популярністю серед підлітків. 85 % опитаних американських підлітків володіють iPhone, а 86 % планують купити iPhone як наступний смартфон.

iPhone залишається найпопулярнішим смартфоном серед підлітків, але кількість власників знизилася порівняно з жовтнем 2023 року, коли 87 % підлітків володіли iPhone, а 88 % планували купити iPhone.

Як 85 % власників iPhone, так і 86 % намірів придбати iPhone, є майже рекордними для нашого опитування, але порівняно з рекордними рівнями у 2021 році. Ми вважаємо, що підвищене проникнення та намір купівлі є важливими з огляду на зрілий ринок смартфонів преміум-класу. Крім того, тенденції щодо телефонів преміум-класу обнадіюють, оскільки компанія продовжує впроваджувати нові iPhone, доводячи загальну липкість портфеля продуктів. Нарешті, можуть послідувати позитивні тенденції у сфері послуг, оскільки база встановлення обладнання Apple продовжує зростати.

Домінування Apple на підлітковому ринку становить особливий інтерес, оскільки це один із показників, на який орієнтується Міністерство юстиції США у своїй антимонопольній справі проти Apple.

Мін'юст зазначив, що домінування Apple на ринку смартфонів у США спричинило "соціальну стигматизацію, відчуження і почуття провини" серед користувачів не iPhone, навівши як конкретні приклади чати "зеленої бульбашки" і проблеми між користувачами iPhone і користувачами Android під час обміну повідомленнями. J стверджує, що це "особливо сильно" впливає на підлітків і що "соціальний тиск" змушує їх переходити на iPhone.

В антимонопольній справі також йдеться про те, що частка ринку Apple у "ключових демографічних групах", таких як "молоді дорослі", дає Apple занадто велику владу над екосистемою смартфонів.

Що стосується Apple Watch, то 34 % підлітків заявили, що користуються годинником Apple Watch, що залишилося незмінним порівняно з минулою осінню. Однак намір купити Apple Watch зріс на 3 %: 13 % підлітків заявили, що планують придбати їх протягом найближчих шести місяців. Підлітки в переважній більшості віддають перевагу Apple Watch перед іншими марками смарт-годинників, оскільки лише 39,4 % підлітків заявили, що мають смарт-годинник. Apple Watch стали найпопулярнішим брендом годинників, на другому місці - Rolex, на третьому - Casio.

Як музичний сервіс підлітки віддають перевагу Spotify: майже дві третини опитаних підлітків сказали, що користуються Spotify; трохи більше 30 % підлітків сказали, що користуються Apple Music; Apple TV+ не користується популярністю серед підлітків, які сказали, що дивляться його щодня. Менше 5 % підлітків сказали, що дивляться його щодня. Для порівняння, понад 30 % підлітків щодня дивляться Netflix і близько 30 % - YouTube.

Apple Pay - найпопулярніша платіжна платформа, якою минулого місяця користувалися 44 % підлітків, тоді як додатки Cash і Venmo воліють використовувати для переказів між колегами.

Для підготовки звіту Spring 2024 компанія Piper Sandler опитала 6 020 підлітків у 47 штатах США.

Додати коментар
Ще статті за темою