
За інформацією журналіста Bloomberg Марка Гурмана, продажі Vision Pro в магазинах Apple Store у США різко знизилися. Разом із падінням попиту стало помітно менше клієнтів, зацікавлених у цьому продукті. Навіть демонстраційні зони з Vision Pro тепер частіше пустують, оскільки багато хто з тих, хто записався на демонстрацію, просто не з'являється.
Це позначилося і на обсягах продажів. Якщо раніше магазини продавали в середньому по два Vision Pro на день, то тепер цей показник скоротився до кількох штук на тиждень.
Гурман вважає, що всі потенційні покупці, зацікавлені у Vision Pro, вже зробили свою покупку, і нових користувачів Apple стає складно залучити через відсутність значущого застосунку, здатного залучити покупців. Сам же Гурман уже рідко використовує Vision Pro: якщо раніше він носив його щодня, то тепер лише кілька разів на тиждень.