
За даними Counterpoint Research, продажі iPhone впали на 24 %, відтіснивши Apple на четверте місце серед вітчизняних виробників смартфонів, тоді як Vivo посіла першу сходинку завдяки успіху в бюджетному сегменті ринку.
І це незважаючи на те, що обидві компанії продали менше телефонів, оскільки загальний китайський ринок, який постраждав від загальнонаціональної дефляції, скоротився на 7 %.
Частка ринку Huawei, тим часом, зросла з 9,4 до 16,5 %, чому сприяла популярність її батьківської серії Mate 60. Частка Apple на ринку склала 15,7 %, що менше, ніж 19 % роком раніше, за даними Counterpoint. На думку аналітиків, загальне зростання, найімовірніше, залишиться від'ємним у першому кварталі 2024 року через мляве споживання і кілька запусків нових продуктів.
На думку Counterpoint, є кілька причин, через які iPhone Apple зазнавав труднощів у перші кілька тижнів року. Перш за все, він зіткнувся з жорсткою конкуренцією на високому рівні з боку Huawei, що відроджується, та опинився між агресивним ціноутворенням OPPO, vivo і Xiaomi", - сказав старший аналітик Менгменг Чжан.
Він додав: "iPhone 15 - чудовий пристрій, але йому не вистачає значного оновлення порівняно з попередньою версією, тому споживачам поки що краще дотримуватися iPhone попереднього покоління".
Продавці Apple в Китаї все частіше вдаються до знижок, щоб змістити запаси iPhone 15 на загалом неефективному ринку. Знижки йдуть за рідкісними знижками, які Apple пропонувала на своєму сайті напередодні китайського Нового року в лютому.
Продажі Apple в Китаї впали на 13% до $20,8 млрд у кварталі, що закінчився в грудні, і склали $23,5 млрд. Ця цифра не підтверджена аналітиками, і прогнози про швидке поліпшення ситуації в 2024 році не виглядають особливо оптимістичними.