Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Жахливий квартал китайського ринку ПК, але Apple продемонструвала зростання

Жахливий квартал китайського ринку ПК, але Apple продемонструвала зростання

в iCases Blog

Нове дослідження показує, що загалом продажі настільних комп'ютерів, ноутбуків та планшетів у Китаї знижуються, проте компанія Apple демонструє зростання і стане головним бенефіціаром очікуваного відновлення. Canalys раніше повідомляла, що Apple Watch Ultra привели до значного зростання китайського ринку пристроїв, що носилися в 2022 році. В даний час компанія очікує на зростання Apple на ринку настільних комп'ютерів і особливо ноутбуків, хоча в обох випадках її частка на даний момент невелика. "Canalys очікує, що постачання ПК (настільних комп'ютерів, ноутбуків та робочих станцій) стабілізуються у 2023 році, і близько 48,3 млн одиниць залишаться на рівні 2022 року". Комерційний сектор зросте на 10% в 2023 році завдяки помірному відновленню місцевих економік і ділової активності. 16% у 2023 році, розширюючи частку ринку MacOS.

 


За даними Canalys, Apple не входить до п'ятірки найбільших постачальників настільних комп'ютерів та ноутбуків, компанія включена лише до категорії "Інше"; Lenovo очолила продажі в 2022 році, при цьому продажі знизилися на 15,5% порівняно з минулим роком і склали близько 19 мільйонів одиниць. Що стосується планшетів, то компанія Apple перевершила прогнози аналітиків щодо постачання у 4 кварталі 2022 року. У материковому Китаї було продано близько 2,7 мільйонів iPad, що на 72,9% більше, ніж минулого року.

 

Стабілізація продажів у 2023 р., відновлення у 2024 р.


Хоча є надії, що ноутбуки Apple будуть успішними, компанія вважає, що загальний продаж ноутбуків знижуватиметься до відновлення ринку. "Canalys очікує, що продажі настільних комп'ютерів (включаючи настільні робочі станції) зростуть на 15% до 17,3 млн. одиниць у 2023 році". З іншого боку продаж ноутбуків (включаючи мобільні робочі станції) знизяться на 7% до 30,9 млн одиниць. Цікаво, що Canalys згадує лише "майбутні MacBook" і не вказує MacBook Pro або MacBook Air. Оскільки вже було названо MacBook Pro 2023, компанія, ймовірно, має на увазі саме його, а також наступний MacBook Air. MacBook Air може більше відповідати впевненості компанії в тому, що споживчий попит зростатиме в міру відновлення інтересу корпоративних покупців. Аналітик Canalys Емма Сюй сказала, що "середньострокові перспективи ринку ПК залежать від відновлення ділової активності та споживчої довіри", і що "ново сформований уряд зобов'язався стимулювати споживання і збільшити наявний дохід, як пріоритетне завдання на 2023 рік". Однак Canalys спочатку заявила, що "споживчий сектор ... продовжить знижуватися на 9%, і відновлення не очікується до четвертого кварталу". У новому звіті не розглядається продаж смартфонів, де очікується відновлення споживчого попиту. Проте аналітик Сюй вважає, що взаємопов'язаність екосистеми Apple переважатиме. "Проінформованість споживачів про "екосистему підключених пристроїв" продовжуватиме зростати", - пише Сюй. "Постачальники, які зосередяться на досвіді користувача для всіх пристроїв, швидше за все, залучать прихильників оновлення і молоде покоління". Компанія Canalys нещодавно повідомила про потенціал великий Apple.

Додати коментар
Ще статті за темою