YouTube спрощує обмеження на демонітизацію, коли автори використовують ненормативну лексику

YouTube спрощує обмеження на демонітизацію, коли автори використовують ненормативну лексику

в iCases Blog

YouTube пом'якшить свої правила використання ненормативної лексики у відео після введення нових правил наприкінці 2022 року. Після негативної реакції творців в останні місяці правила були скориговані, щоб зробити контент зручнішим для рекламодавців. Згідно з попередніми правилами, використання ненормативної лексики у перші 15-20 секунд відео на YouTube могло обмежити можливості монетизації для творців контенту. Це поширювалося на відео, в яких використовувалася велика кількість лайок чи ненормативної лексики. Однак YouTube не уточнив, які саме рівні порушуватимуть правила. Згідно з новим відео "Оновлення ненормативної лексики" завантаженому на канал Creator Insider, раніше згадані правила було змінено. Ретроспективні огляди старого контенту демонітизували більшу частину вмісту каналу, але нові правила дещо змінюють ситуацію.

Ненормативна лексика (наприклад, слово «f»), яка використовується в перші 7 секунд або в більшій частині відео, може приносити обмежений дохід від реклами, а не взагалі не приносити доходи, як було оголошено раніше. Використання таких слів, як "сука", "мудак" та "лайно" у відеоконтенті, має право на зелені значки.

В даний час ненормативна лексика, така як "слово на букву F", що використовується в перші сім секунд відео або в більшій частині відео, "може принести обмежений прибуток від реклами". З іншого боку, використання меншої кількості ненормативної лексики може повністю монетизувати відео.

Ненормативна лексика, використана у перші 8-15 секунд, тепер може давати прибуток від реклами. Ми також уточнили наші рекомендації про те, як ставитися до ненормативної лексики в музиці; ненормативна лексика, яка використовується у фоновій музиці, мінусівках, вступній/завершальній музиці, може приносити дохід від реклами.

Незрозуміло, що змінилося щодо кількості нецензурної лексики в контенті YouTube, хоча нецензурна лексика, яка використовується після 15-секундного вступного етапу, може підпадати під дію інших правил: у музиці YouTube, мінусівках та відео, що є вступом/завершенням ролика, ненормативна лексика дозволена та може бути монетизована. Існуючий контент, який міг монетизуватись відповідно до попередніх змін правил, буде ретроспективно переглянутий, і останні зміни правил щодо ненормативної лексики будуть застосовані відповідним чином. Зміни вже набули чинності з 7 березня, і творці отримають сповіщення з роз'ясненням змін, коли завантажуватимуть свої відео на YouTube Studio. Поки що незрозуміло, як відреагують творці, але це ще один випадок, коли YouTube вносить зміни після отримання негативної реакції замість того, щоб залучити співтовариство до зміни платформи.

Додати коментар
Ще статті за темою