
iPad Pro з OLED-екраном може подорожчати на 80%
в iCases BlogБазова версія коштуватиме $1500.
Моделі Apple OLED iPad Pro 2024 року можуть бути значно дорожчими, ніж наявні iPad Pro, і навіть дорожчими, ніж деякі MacBook Pro, які наразі продаються, йдеться в новому корейському звіті.
Згідно з галузевими джерелами, цитованими The Elec, Apple вже розглядає свою стратегію ціноутворення на дві моделі OLED iPad Pro наступного року, при цьому поточні оцінки починаються від 1500 і 1800 доларів США для 11-дюймових і 13-дюймових моделей відповідно.
Це зробить 11-дюймовий пристрій більш ніж на 80 відсотків дорожчим за наявний 11-дюймовий iPad Pro зі світлодіодним дисплеєм Liquid Retina, що починається від 799 доларів США, а 13-дюймова модель більш ніж на 60 відсотків дорожчою за нинішній 12,9-дюймовий iPad Pro із міні-світлодіодним дисплеєм Liquid Retina XDR, що починається від 1099 доларів США.
Оцінки цін OLED навіть затьмарюють ціну деяких моделей MacBook Pro, які зараз продаються. Наприклад, 13,6-дюймовий MacBook Air з чіпом M2 коштує 1199 доларів США, тоді як 13-дюймовий MacBook Pro з чіпом M2 коштує від 1299 доларів США.
Згідно зі звітом корейською мовою, реакція галузі на підвищення цін розділена: дехто вважає їх розумним збільшенням з огляду на перехід на чудову технологію OLED, що приверне лояльну клієнтську базу Apple, а дехто вважає, що ціни ускладнять підтримання продажів, тому що iPad не вистачає попиту на заміну iPhone.
Основною причиною збільшення, як кажуть, є велика частка матеріальних витрат, пов'язаних із закупівлею панелей OLED. Наразі вважається, що Apple обговорює з Samsung і LG Display ціну поставки панелей, специфікації для яких вимагатимуть використання виробничих процесів, які раніше не були об'єднані для OLED-панелей необхідного розміру.
За даними The Elec, ціна пропозиції OLED-панелей для наявних 10-дюймових пристроїв становить від 100 до 150 доларів США, тоді як витрати на процеси, пов'язані з виготовленням необхідних 11-дюймових і 13-дюймових панелей Apple, можуть бути ближчими до 270 і 350 доларів США, відповідно.
У звіті наголошується, що поточні оцінки цін на OLED iPad Pro в галузі можуть змінитися в майбутньому. OLED-панелі, які планується поставити LG і Samsung, все ще перебувають на стадії розробки, тому ціни на панелі не були завершені.
Проте, серед постачальників панелей Samsung, LG і BOE, як ціни і прогнози поставок Apple OLED iPad Pro можуть негативно вплинути на прибуток та інвестиції у виробничу лінію. Samsung збирається інвестувати у виробничі лінії OLED восьмого покоління, що повинно "теоретично" призвести до більш низьких витрат панелей, але вони вже були призначені для майбутніх OLED- MacBook від Apple, які також, як очікується, дебютують у 2024 році.