Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Віцепрезиденти Apple обговорили чіпи M2, співпрацю з Intel і перспективи ігор на Mac

Віцепрезиденти Apple обговорили чіпи M2, співпрацю з Intel і перспективи ігор на Mac

в iCases Blog

Тім Міллет і Боб Борчерс розповіли про майбутні плани компанії.

Після випуску Mac mini і MacBook Pro з чіпами M2 Pro і M2 Max віцепрезидент з архітектури платформи Apple Тім Міллет і віцепрезидент з маркетингу продуктів Боб Борчерс дали інтерв'ю Метью Панзаріно з TechCrunch, щоб обговорити нову технологію, перехід від Intel, майбутнє ігор на Mac і багато іншого.

На продовження лінійки чипів M1 Millet заявила, що Apple не хоче створювати прецедент у кілька відсоткових пунктів прибутку з кожним новим поколінням чипів. Замість цього компанія прагнула максимально розсунути межі технологій.

Сімейство M2 дійсно зараз наполягало на збереженні цієї керівної позиції, знову розсуваючись до межі технологій. Ми не залишаємо речі на столі", - каже Міллет. "Ми не беремо 20% і не з'ясовуємо, як поширити його протягом трьох років... з'ясовуємо, як отримати додаткові прибутки. Ми беремо все це за один рік; ми просто дуже сильно вдарили по ньому. Це не те, що відбувається в решті галузі або історично.

Борчерс сказав, що, переміщаючи дизайн чіпів Mac додому, Apple може об'єднати кремній, програмне забезпечення та обладнання, не покладаючись на зовнішніх постачальників. Можливість працювати разом із дизайнерами, командою з обладнання та командою розробників програмного забезпечення "має все значення" у здатності Apple "дійсно націлювати" і додавати "речі, які мають значення" на комп'ютери Mac.

На тему колишнього партнерства Apple з Intel Міллет і Борчерс високо оцінили готовність компанії задовольнити потреби Apple, а Millet також припустив, що стосунки між Apple і Intel в кінцевому підсумку принесли користь конкурентам Apple.

Intel була чудовим партнером протягом багатьох років, коли ми постачали машини Intel. Вони були дуже чуйні; насправді вони були натхненні напрямком, який Apple підштовхнула їх. І я думаю, що наші продукти виграли від цієї взаємодії. Звичайно, продукти наших конкурентів також іноді вигравали від такої взаємодії. Зазначає Мілле.

Що стосується ігор на Mac, Борчерс каже, що Apple вважає, що ігри стають кращими з кожним випуском чіпа серії M. Він сказав, що Apple додає нові API і розширює Metal за допомогою Metal 3, тому є "величезна можливість" для розробників ігор.

Apple планує продовжити вивчати конфігурації та компоненти чипів через ігровий об'єктив, і Міллет сказав, що, хоча Apple "довго дивиться" на перетворення Mac на ігрову платформу, робота почалася з перших днів переходу на кремній Apple.

Історія починається багато років тому, коли ми уявляли собі цей перехід. Геймери - це серйозна група. І я не думаю, що ми когось обдуримо, сказавши, що за одну ніч ми зробимо Mac чудовою ігровою платформою. Ми збираємося довго дивитися на це.

За словами Міллета, Apple працює над створенням встановленої бази потужних графічних процесорів. Apple хоче, щоб повна лінійка Mac мала "дуже потужні графічні процесори", від MacBook Air до Mac Studio з M1 Ultra. Він також вважає, що розробники ще не адаптувалися до чіпів серії M. "Розробники ігор ніколи не бачили 96 гігабайт графічної пам'яті, доступної їм зараз, на M2 Max", - сказав Міллер. Я думаю, що вони намагаються розібратися в цьому, тому що можливості незвичайні".

Повне інтерв'ю Панзаріно, яке можна прочитати на TechCrunch, охоплює додаткові теми, включно з переходом на кремній Apple, тим, як iPad Pro призвів до чіпів Apple Mac, стосунками між командами, оптимізацією циклів проєктування з кремнієм Apple, найкращим часом для купівлі Mac і цінністю Mac mini.

Додати коментар
Ще статті за темою