Apple надсилає електронні листи про підвищення цін у Apple One, Apple Music та Apple TV+
в iCases BlogПро підвищення в компанії оголосили минулого тижня.
Минулого тижня Apple оголосила про підвищення цін на Apple Music, Apple TV+ і пакети Apple One, які включають ці послуги, і тепер клієнти отримують електронні листи, що інформують їх про зміни.
У Сполучених Штатах Apple Music коштує на 1 долар дорожче для окремих користувачів та на 2 долари дорожче для сімей, тоді як Apple TV+ на 2 долари дорожче. Плани Apple One, які включають ці послуги, також зростають в ціні. Поточні передплатники Apple Music, Apple TV+ та Apple One отримують електронні листи від Apple про підвищення цін із 30-денним попередженням. Електронні листи відправлялися з минулого тижня, але низка передплатників Apple One будуть отримувати повідомлення цього тижня, оскільки це дворічна річниця запуску сервісу.
У тих, хто не хоче платити підвищені ціни, має бути достатньо часу, щоб скасувати свої підписки до набрання змін до вартості, а електронні листи містять посилання на варіанти управління підпискою.
Apple Music
1. Індивідуальна підписка – 10,99 доларів США на місяць, збільшення на 1 долар.
2. Сімейна передплата- 16,99 доларів США на місяць, збільшення на 2 долари.
3. Річний план для фізичних осіб – 109 доларів США на рік, збільшення на 10 доларів США.
Apple TV+
1. Щомісячна передплата - $6,99/місяць, збільшення на 2 долари.
2. Річний план – 69 доларів США на рік, збільшення на 20 доларів США.
Apple One
1. Індивідуальна передплата - 16,95 доларів США на місяць, збільшення на 2 долари.
2. Сімейна підписка – 22,95 доларів США на місяць, збільшення на 3 долари.
3. Преміум-план – 32,95 доларів США на місяць, збільшення на 3 долари.
Перераховане вище підвищення цін стосується Сполучених Штатів, але вартість Apple Music, Apple TV+ та Apple One також зростає в інших країнах, де доступні послуги.
Apple підвищила ціну на Apple Music через збільшення витрат на ліцензування, що надасть більше грошей артистам та авторам пісень, тоді як Apple TV+ дорожче, тому що тепер він пропонує більше контенту, ніж під час запуску сервісу.