Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Франція оштрафувала Apple на €8 млн за показ персоналізованої реклами в App Store

Франція оштрафувала Apple на €8 млн за показ персоналізованої реклами в App Store

в iCases Blog

На iOS 14.6.

Учора французькі регулюючі органи оштрафували Apple на 8 мільйонів євро за порушення правил захисту даних у Франції за допомогою цільової реклами в App Store. Національна комісія з інформатики та свободи Франції (CNIL) заявляє, що Apple не отримала згоди французьких користувачів iPhone до використання ідентифікаторів для подання цільової реклами в оновленні iOS 14.6.

Apple збирала інформацію і використовувала ці дані для реклами за замовчуванням, і CNIL каже, що користувачі повинні були зробити "велику кількість дій", щоб відключити рекламу в розділі "Конфіденційність" програми "Налаштування". У результаті CNIL постановила, що Apple порушила статтю 82 Закону про захист даних, що призвело до санкцій у розмірі 8 мільйонів євро.

Сервіси CNIL виявили, що в старій версії 14.6 операційної системи iPhone, коли користувач зайшов до App Store, ідентифікатори для кількох цілей, включно з цілями налаштування рекламної реклами, що відображається в App Store, за замовчуванням автоматично зчитувалися на терміналі без отримання згоди.

У заяві Патріку Макгі з Fortune Apple заявила, що вона "розчарована" рішенням і планує подати апеляцію, зазначивши, що використовує свої власні дані тільки для персоналізованої реклами.

Ми розчаровані цим рішенням, враховуючи, що CNIL раніше визнала, що те, як ми показуємо пошукову рекламу в App Store, приділяє пріоритетну увагу конфіденційності користувачів, і ми оскаржимо.

Apple Search Ads йде далі, ніж будь-яка інша цифрова рекламна платформа, про яку ми знаємо, надаючи користувачам чіткий вибір того, чи хочуть вони персоналізовану рекламу. Крім того, Apple Search Ads ніколи не відстежує користувачів у сторонніх додатках і на вебсайтах і використовує тільки власні дані для персоналізації реклами. Ми вважаємо, що конфіденційність є одним з основних прав людини, і користувач завжди повинен вирішувати, чи ділитися своїми даними і з ким.

Все сходить до розслідування 2021 року, яке CNIL розпочала після скарги від асоціації France Digitale. France Digitale, лобістська група, що представляє стартапи та венчурні фірми, заявила, що оновлення iOS 14 не відповідає європейським засобам захисту персональних даних. Відтоді Apple змінила те, як працює таргетована реклама, а також процедури підписки та відмови.

Додати коментар
Ще статті за темою