
Ілон Маск заявив, що Apple повністю відновила рекламу у Twitter
в iCases BlogВін також додав, що Apple є найбільшим рекламодавцем у соцмережі.
Apple "повністю відновила" рекламу в соціальній мережі Twitter, сказав сьогодні генеральний директор Twitter Ілон Маск під час двогодинного чату Twitter Spaces, виділеного Bloomberg. Маск також підтвердив, що Apple є найбільшим рекламодавцем Twitter.
Всього п'ять днів тому Маск звинуватив Apple у ненависті до «свободи слова», «вимоги поміркованості» та припинення витрат на рекламу, що викликало безліч висвітлення у пресі про потенційну битву між Apple та Twitter. Маск публічно заявив, що Apple "переважно припинила" пропонувати рекламу в Twitter і що вона також пригрозила "утримати Twitter зі свого App Store".
Потім, за два дні після цих заяв, Маск зустрівся з генеральним директором Apple Тімом Куком і зрештою повернув курс назад. Після зустрічі Маск сказав, що насправді було "непорозуміння" про те, що Twitter потенційно видаляється з App Store, і Кук "був ясно, що Apple ніколи не думала про це".
Маск сказав, що Кук показав йому Apple Park і що вони мали "хорошу розмову", що, мабуть, призвело до відновлення реклами Apple у Twitter. Apple не підтвердила, що припинила витрати на рекламу у Twitter, і нічого не сказала про коментарі Маска сьогодні. Після обговорення Twitter Space Маск написав у Твіттері "дякую рекламодавцям за повернення до Twitter".
Apple незмінно є одним із провідних рекламодавців Twitter, і витрати на рекламу, як повідомляється, перевищують 100 мільйонів доларів на рік.