Новинка в iCases! Аксесуари для якісної та зручної зйомки контенту 📸 До каталогу 

Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні аксесуарів на суму від 999 грн 🤑

Розробники скаржаться на рекламу азартних ігор у App Store

Розробники скаржаться на рекламу азартних ігор у App Store

в iCases Blog

Чекаємо на офіційні коментарі від купертинівців.

Apple випустила нові рекламні розміщення в App Store на iPhone, що дозволило розробникам рекламувати свої програми у більшій кількості місць, включаючи головну вкладку "Сегодня" та в розділі "Вам також може сподобатися" в нижній частині окремих списків додатків.

Через кілька годин кілька відомих розробників поскаржилися на неприємну рекламу ігрових додатків, що з'являються в їх власних списках App Store поза їхнім контролем, включаючи Марко Армента, Саймона Стевринга та інших. Це питання також було висвітлено у твіті, опублікованому головним редактором MacStories Федеріко Вітічі.

"Тепер на сторінці продукту моєї програми відображається реклама азартних ігор, з якою мене справді не влаштовує", - написав Армент у Твіттері. "Apple теж не повинен бути гаразд із цим".
Як зазначив Arment, Apple надає рекламодавцям можливість показувати свою рекламу в категоріях додатків, відмінних від категорії їхньої власної програми, дозволяючи рекламі реклами азартних ігор з'являтися у списках для незв'язаних додатків, таких як додаток для подкастів Overcast.

Наявність реклами азартних ігор в App Store загалом викликала деяку критику, а деякі звинуватили Apple у жадібності та відході від політики, яку компанія підтримувала за колишнього генерального директора Стіва Джобса. Apple отримує прибуток як від розміщення реклами, так і від 15% до 30% скорочення покупок у додатку додатків для азартних ігор.

Крім розчарування деяких розробників, Apple, що дозволяє програмам запускати рекламу в списках інших програм, вже призвела до того, що компанія зіткнулася зі звинуваченнями в антиконкурентній поведінці. У твіттері минулого тижня експерт із правових питань Флоріан Мюллер стверджував, що реклама є «ще одним засобом підвищення ефективної ставки податку на додатки, змушуючи розробників купувати рекламу на своїх власних сторінках додатків, щоб інші не відводять клієнтів звідти».

У серпні Марк Гурман із Bloomberg сказав, що Apple хоче майже потроїти свій поточний дохід від реклами до щонайменше 10 мільярдів доларів на рік у майбутньому. Гурман сказав, що оголошення про результати пошуку за ключовими словами з'являться в Apple Maps з наступного року.

Чекаємо на коментарі від Apple.

Додати коментар
Ще статті за темою